2010. október 15., péntek

8.fejezet

Köszönöm Bella19-nek azt az 1 komit. Ezért neki ajánlom ezt a fejit. Kérlek írjanak többen is. Jól esne.

Szörnyű esemény

(Bella szemszöge)

Mire végeztem a történettel már sötét volt.Fáradt voltam de még szerettem volna kérdezni valamit.
-Alice?
-Igen?
-Edward már nem utál?
-Nem belátta hogy nem a te hibád hogy az édesanyád belehalt a szülésbe.Ilyen előfordul az embereknél is.-Megkönnyebültem hogy ez a tökéletes pasi nem utál.Na állj nekem ott van Aro én őt szeretem.Ilyenre még gondolnom sem szabad.Hogy eltereljem a gondolataimat  ránéztem az órára ami 11-et mutatott.
-Te jó ég már ilyen késő van?
-Na jó hagylak aludni biztosan fáradt vagy, hiszen Volterától idáig vezettél.Jó éjt-mondta azzal kiment.Én pedig lefürödtem és befeküdtem az ágyba.De amint vízszintes helyzetbe kerültem az álom rögtön elszállt a szememről.Arra gondoltam milyen volt a karjaiban lenni.Mert jó volt túlságosan is jó volt.Mikor végre elaludtam még álmomban sem hagyott békén.Újra a karjaiban voltam.Arra ébredtem fel hogy süt a nap.Ezek szerint ma nem megyünk suliba.Viszont nekem el kéne mennem vadászni.Kiugrottam az ágyból és felöltöztem.Majd lementem.Mindenki lent volt a nappaliba és beszélgettek.
-Jó reggelt-köszöntem mosolyogva
-Jó reggelt-köszöntek egyszerre.
-Én elmegyek vadászni.
-Rendben menny csak-mondta Carmen.Azzal már suhantam is.Levadásztam 2 szarvast és egy oroszlánt.Miközben az oroszlán vérét szívtam egy hangot hallottam a hátam mögött.
-Szia Bella.-majd éles fájdalmat éreztem a nyakamnál és minden elsötétült.

Júlia szemszöge:

Szerencsémre Aro elengedett. Hm. Ez a férfi .... Nem most nem! Most egy a cél! Bella! Lefutottam a garázsba hol ott állt az én gyönyörűségem egy BMW M6-os. Bíborszínű gyönyör. Még a Volturiban is megirigyelték. Beszálltam a kicsikébe és elfordítottam a kulcsot az indítóban. A motor lágyan felmordult, nyomtam egy kis gázt, és már száguldottam. Pillanatok alatt kiértem az országútra, és csak hajtottam. Alig vártam, hogy végre újra láthassam Bellát. A fák csak úgy suhantak el mellettem. A szél enyhe fuvallat volt nekem. Úgy egy fél napra vannak innen Denaliék. Azt hiszem jobb ha beletaposok.
                                                             FÉL NAP MÚLVA

Az egyik közeli erdőben sétáltam, mert úgy éreztem valahol a közelben kell lennie. Egy hangos szívnek a dübörgésére figyeltem fel. Ez csak Bella lehet. Futottam a hangot követve. Mikor megláttam épp egy oroszlánnal végzett.
-Szia Bella - mondtam, és rá támadtam. Megfogtam a fejét, és elharaptam a torkát.
-Viszlát Isabella! - mondtam, majd kitört belőlem a nevetés. Gonosz kacajom az egész erdőt bejárta.Aztán máglyát raktam és rávetettem Bellát a tűzre.Mikor meggyőződtem róla hogy ég vissza mentem kocsimhoz és elindultam Drága Aromhoz.


Júlia kocsija
http://autoshopnew.com/images/manufacturers/M6%20Coupe.jpg

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem nagyon tetszik a történeted!!
    Csak így tovább!!! :D
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. szia ez nagyon jó remélem bells megússsza
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia. :)
    most találtam ezt az oldalt nagyon jó a töri és a dizi is!!!:P:)
    jujjhh rem életben marad Bella!:/:(
    Julia mekkora egy kis r*hadék..nagyon remélem Bella jól meg püföki xD
    Imádom Alice-t:D:P/mindig mindent tudni akar xD/
    Nekem is vehetne valaki egy Ferrarit:D Jellentkezők?xD
    nah ennyi mára..:D xD
    /tessék másoknak is komizni!!!!!/
    rem. minél előbb tudod hozni a kövi fejit:)
    Pusziii_(L)_
    Sárikaaaa

    VálaszTörlés