2010. október 8., péntek

7. fejezet

Te jó ég!!! Lehet hogy késtem, de hogy 1 komit sem kaptam :( Mi történt? Nem tetszik a blog? Nyugodtan meglehet mondani nem bánom. De kérlek legalább 1 rohadt komit írjatok. Köszi.


Különös információk


Caius szemszöge:

- Ne menj! Léci! - kérlelt feleségem. Sajnos nem maradhattam tovább, hisz ma volt már egy hosszú program :
   - reggeli megbeszélés (unalmas)
   - kivégzés ( remek)
   - ruha próba (borzalmas)
   - kicsi pihenés
   - vacsora (szuper)
   - Kedvesem ( mindennél a legjobb)

Nos talán az utolsóra vágyok a legjobban. Na jó van induljunk mielőtt letámad és visszarángat.
-Na léci! - karolt belém kedvesem. Megfordultam és egy szenvedélyes csókkal jutalmaztam. Majd épp amikor nem figyelt kimentem. Jut is eszembe, mi lehet Bellával? Régen hallottam bármit is a kis majomról. Ez volt az általam kitalált beceneve. Folyamatosan pattogott mint egy gumi labda. Sajnálom Marcus, meg Arot.
- Szebusz Caius! - köszöntött Marcus.
-Szia! Ma szerinted mit fogunk megvitatni?
-Aro azt mondta, hogy a rab kivégzését.
-Hogy mi? De hát eldöntöttük, hogy vége, nincs más esélye! A Volturi nem ad ....
-Tudom, tudom! Arot hibáztasd. - meg is fogom tenni.
Mikor beléptünk korom sötét volt. Mi a fene?! Legalább egy lám...
-BOLDOG SZÜLINAPOT CAIUS!!! - ugrottak elő mindenhonnan a testőrök. Ma? Ma van a szülinapom?
-Bizony fivérem. - szólt Aro aki a vállamat fogta - Még hozzá a 1000. Kerek és egyben nagyon is szép szám.
-Oh. Tényleg? Ilyen fiatal lennék. - nevetem. Hát hozzájuk képest igen fiatal. Erre mind a kettő elnevette magát.
-Remélem tetszik drágám. - mondta szívem kincse - Vagy valamit elfelejtettem.
-Nem de hogy is! Ez, ez csodás!
-Itt a torta. - torta? De hát mi nem is étkezünk. Közelebb mentem, hogy megnézem. Tényleg egy torta volt méghozzá kakaós.
-De hát mi....
-Vágd csak fel. Na. Ez  Marcus és az én kedves ajándékunk. - nógatott Aro. Nem akartam megsérteni őket. A kezembe került egy óriási kés. Szépen lassan szeltem belőle. Ekkor óriási durranás és az egész testem beborította a csoki szósz. Aroék fuldokoltak a nevetéstől. Naná hogy ez az ő ajándékuk.
-Induljon a Buli. - kiáltotta el magát Alec és a zene be is indult. Jó kis nap lesz.

                                                                      később

Épp az egyik folyosón sétálgattam. A buli szenzációs volt. Mindenki maszkot vett, mint a régi időkben. Felkértek páran egy táncra, de volt amit muszáj volt visszautasítanom mint pl. Arot, Marcust, Janet.
-Bárcsak minden nap ilyen lenne. - mondtam.
-Ki kell találnom valamit! Meg kell szabadulnom Bellától! Meg kell szereznem Arot! - hallottam Júlia szobájából. Hogy mi! Ez meg mit akar Arotól?
-De emiatt a hülye buli miatt nem sikerült. Nem baj! Ma még elkéretőzök Arotól és irány Denaliék.
Te jó ég! Azonnal értesítem ...
-Caius! Éreztem hogy valami nagyon büdös! Nem csoda hogy te vagy!- odajött és mélyen a szemembe nézet. Ne! Ezt n...
-Nem hallottál semmit. Elmész innen és békén hagysz. És most tűnés!

Julia szemszöge:

A szobámba dühöngtem és megint hangosan beszéltem.
-Ki kell találnom valamit! Meg kell szabadulnom Bellától! Meg kell szereznem Arot! - mondtam -De emiatt a hülye buli miatt nem sikerült. Nem baj! Ma még elkéretőzök Arotól és irány Denaliék..
Ekkor Caius bűze csapta meg az orrom. Kiiramodtam és naná ki volt ott.
-Caius! Éreztem hogy valami nagyon büdös! Nem csoda hogy te vagy! - mélyen a szemébe nézetem és kicsit megváltoztattam az emlékeit.
-Nem hallottál semmit. Elmész innen és békén hagysz. És most tűnés! - mondtam és ő eliramodott. Akkor irány Bella!

1 megjegyzés:

  1. Wááááááóó ki ő még nem is hallottam róla. Érdekes de még mindig rövidkeh. Sajnálom hogy ezt irom de ennek oka van és tod hogy mi. Igy nem tudjuk kiélvezni az irásod és ne tudjuk megtapasztalni mien iró vagy, na és a fő ok. Na mi szented? Az hogy SZUPER a feji és nem olvasshatjuk tovább. Ez az elsőszámú és fő gond szivi.XD Siess azzal a kövivel és kicsit hosszib legyen (jó nem szólok bele) és ne kavarjon be az a.... Vagy tod mit tegye meg, attól izgisebb. Remek volt ez a szülinapi party, na és a tortaXd Szakadtam!
    IMDÁTAM IMÁDLAK (L)

    Pussssss
    Krixta /Bella19-Kstev(-NYú)/

    VálaszTörlés